Wednesday 21 March 2012

#1 Start aventurii... și blogului...



[RO] Ce a determinat-o oare pe o fată, care avea un mod de viață să zicem liniștit, studentă la medicină, să ia o pauză de la universitate și rutina în care se afla pentru a petrece un an altfel și în altă țară??? Ei bine, eu știu răspunsul, pentru că acea fată sunt chiar eu... Dar s-o iau de la început...
După mai mult de 6 ani petrecuți mai mult prin spitale, laboratoare sau săli de studiu, timp în care vacanțele însemnau stagii practice în spitale, iar majoritatea timpului îl petreceam citind și învațând am simțit că-mi doresc o schimbare, sau mai bine zis o provocare. Și îmi doream asta nu pentru că nu îmi plăcea modul de viață pe care îl duceam, probabil aveam nevoie de timp doar pentru mine, să îmi împlinesc unul din vise, să călătoresc...
Zis și făcut, în data de 28 februarie m-am urcat în avion și după cîteva ore de zbor și escală am aterizat pe aeroportul din Amsterdam. Desigur, procesul de pregătire a durat ceva timp în care am avut de-a face cu acte, interviuri, vizite la ambasadă și viză. Dar ce fac eu aici, vă întrebați probabil. Am venit în Olanda pentru un program de schimb cultural, Au Pair. Timp de un an voi locui și voi fi membru al unei familie olandeză, principala mea responsabilitate va fi să îngrijesc de copii atunci când părinții sunt la serviciu. Iar în timpul liber voi merge la cursuri de limbă olandeză, voi încerca să cunosc mai bine cultura și tradițiile Olandei, și planific să călătoresc cât mai mult...
Am în față un an de aventuri, sper să profit cât mai mult și să-mi rămână doar amintiri plăcute și frumoase din "experimentul" pe care am îndrăznit să-l fac... Astfel, am hotărât să creez acest blog, să împart și cu voi experiențele și impresiile mele despre Olanda și locurile unde voi călători, un fel de "personal diary"... 
Bine ați venit pe blogul meu!

[EN] Suddenly, I decided to change the routine from my life, to take one year break from the university and to spend one year abroad. There should be a reason for this... Of course, there is, and I'll tell you it...
After more than six years spent in hospitals, laboratories or library, without holidays, I thought I need a change, a challenge. This was not because I complained about my lifestyle, but maybe because I needed some time for myself, to achieve one of my main goals, to travel a lot...
Thus, on February 28 I packaged my luggage and in several hours I landed on the airport in Amsterdam. Of course, before that I had to prepare a lot of documents, to go to the embassy and to get my visa. I'll tell you what I'm gonna do here, in the Netherlands. For one year I will a member of a Dutch family, my main responsibility being to take care of their children while the parents are working. My free time will be used to study Dutch, to know better the culture and the traditions of this country, and of course to travel as much as possible...
It gonna be a year full of adventure, I will try to enjoy it and to remain with nice memories. For this reason, I decided to create a blog, a kind of personal diary, where I want to share with you my memories, feelings and thoughts about my travel experiences and the places I'll visit...
Welcome to my blog!

No comments:

Post a Comment