Sunday 3 May 2015

#44 Taste of Moldova!

Pentru ca a organiza o intilnire si a petrece e nevoie de un motiv, iata ca moldovenii din Olanda l-au gasit... In data de 27 aprilie regele Olandei si-a sarbatorit ziua de nastere, si pentru ca acea zi e considerata zi libera in Olanda, noi am gasit motivul si ziua potrivita pentru o intilnire a moldovenilor... De fapt acea zi era importanta si pentru Moldova, care al doilea an consecutiv sarbatoreste ziua drapelului de stat in data de 27 aprilie... Trebuie sa recunosc ca abia anul acesta am aflat de importanta acestei zile pentru Moldova... Deci, motivul l-am gasit, initiatori au fost, la care s-au mai adaugat si alti organizatori, locul potrivit s-a gasit, moldovenii au fost invitati... ne-am pus pe treaba si dupa parerea mea (si a altor moldoveni) ne-am distrat foarte tare...

Hai sa-i laud pe organizatori, eh... am contribuit si eu un pic :)  Alex si Dorina au fost gazdele noastre, ne-au primit cu placere la Hamburgeria lor, care cred ca foarte curind isi va deschide larg usile pentru toti locuitorii Maastricht-ului si nu numai... Alex a pregatit pentru invitati trio hamburger: clasic, moldovenesc si vegetarian... Sabina ne-a delectat cu placinte moldovenesti cu brinza, cartofi si mere... Iar eu am pregatit partea dulce a meniului: cornulete cu visina, paleuri cu ciocolata si cup cakes-uri... Iar oaspetele care a venit de peste mari si tari tocmai din Canada, a dat un master class oaspetilor straini (adica altii decit moldoveni) despre pregatirea coltunasilor... coltunasii s-au primit care mai frumusei, care mai caraghiosi, insa distractia a fost pe masura... 
Muzica, dansul si voia buna au completat seara noastra... iar moldovenii s-au distrat asa cum stiu ei cel mai bine s-o faca...














































































No comments:

Post a Comment