Tuesday 10 March 2015

#41 Reintilnirea...


Fetele au acceptat provocarea, au rezervat bilete de zbor si pe 6 martie, ne-am revazut pe aeroportul Bruxelles Charleroi... Si astfel a inceput prima lor vacanta in Belgia/Olanda... si prima revedere din anul 2015... Irene, Carolincik si Mashunea sunt fostele mele colege, ne-am cunoscut 10 ani in urma pe cind am inceput a studia la Colegiul de Medicina...
Ca sa fac un rezumat cum am petrecut aceste 3 zile de weekend, pot doar sa zic ca am ris in 3 zile mai mult decit o fac de obicei intr-un an, am dansat asa cum o faceam cind eram studente si am depanat amintiri frumoase... Peste multi ani sper sa ne aducem aminte cu mare drag de aceasta intilnire...
Reintilnirea a fost frumoasa, a lipsit una din noi, dar eu sper ca la urmatoarea intilnire va fi si ea cu noi... Cristinutsa, tu stii ca eu de tine vorbesc...
La sfirsit am hotarit sa facem o traditie din asta, si sa organizam cel putin o data pe an o astfel de intilnire... Pina atunci ne auzim pe skype si facebook, va pup cu dor pe toate!!!
Iar cum am petrecut noi timpul impreuna puteti vedea in pozele ce urmeaza...








































































1 comment: