Wednesday 18 March 2015

#42 La Multi Ani iubita mea!!!


Pe Tatiana am cunoscut-o exact 3 ani in urma, cind ne-am intilnit in Den Hague, Olanda. Ambele eram "au pair" in aceasta tara. Ne-am inteles din prima secunda cind ne-am vazut, fapt care ne-a determinat sa petrecem mult timp impreuna si sa ne organizam vacante frumoase, in urma carora ne-au ramas amintiri de neuitat!
Astazi este ziua ei de nastere, face 26 ani! Eu vreau sa-i zic La Multi Ani, sa-i doresc o viata colorata in mii de culori, si fiecare zi din viata ei sa fie una speciala! Draga mea, in aceasta zi o sa primesti sute urari de bine, iar eu iti doresc din toata inima ca orice urare sa devina realitate! Esti un omulet deosebit, si meriti tot ce e mai bun si frumos de la viata! Multe realizari frumoase si succese in tot ce faci! Te pup cu mare dor! 

Happy Birthday Taniusha!!!

P.S. Hai sa ne reamintim impreuna cit de minunat ne-am distrat si ce orase am vizitat!

Efteling, Olanda











Paris, Franta

Alkmaar, Olanda



Amsterdam, Olanda




Florence, Italia









Roma, Italia



Cinque Terre, Italia











Bruxelles, Belgia





Delft, Olanda


Berlin, Germania

Praga, Cehia









Si Chisinau, Moldova













No comments:

Post a Comment