Friday 12 September 2014

#33 One month from...

Astăzi se împlineste o luna de cind Alex si eu suntem sot si sotie! O luna in urma am sărbătorit cel mai important eveniment din viata noastră, nunta noastra! Aoleu, ce repede a trecut timpul... Parca mai ieri eram in febra pregatirilor pentru acest eveniment frumos, si iată ca deja s-a făcut o luna din acea zi... Dar toate eforturile nu au fost făcute in zadar, chiar si azi mai simt euforia din acea zi!
La o luna din acea zi am hotărât sa scriu acest post, asa cum l-am numit eu "Post-wedding diary"! Vreau sa împart cu voi amintirile si emotiile acelei zi, sa spun ce poate nu am reusit sa zic atunci...
12 August 2014... pentru mine ziua a început la ora 4.30 dimineata, am mers la vechea mea prietena care a reusit sa ma surprindă prin make-up-ul si coafura făcută. Tatiana Girlea - ea e mesterita cu "miini de aur", asa cum se spune la noi. La 9.30 eram deja acasă, unde ma asteptau domnisoarele mele de onoare si băietii de la ImageStudio, am făcut repejor câteva poze si fuga la biserica, căci la 10.00 trebuia sa înceapă cununia religioasă. Mirele ne astepta, împreuna cu invitatii la biserica. A urmat momentul cel mai emotionant, atât pentru mine, cât si pentru sotul meu... el ma astepta la intrarea in biserica când eu am apărut in fata lui in rochie albă si cu voal pe fata... Emotii de nedescris... Am intrat in biserica, acolo erau persoane dragi sufletului nostru, toti frumosi, emotionati si ei la fel ca noi... Chiar si micutele Alexandra si Delia s-au trezit dis-de-dimineata si au fost prezente la biserica... Cununia religioasă a durat vreo ora, a fost frumos si divin...
Dupa cununia religioasă, împreuna cu fotograful si cameramanul, cu domnisoarele de onoare, ne-am dus in parc. Următoarele 4 ore camerele de fotografiat si filmat au fost îndreptate doar spre noi. Chiar dacă termometrele arătau peste 35 grade, noi am reusit sa rămânem fresh si cu dispozitia la maxim. Băietii de la ImageStudio au fost veseli, energici si plini de idei frumoase, asa ca noi am fost mereu cu zâmbetul pe buze. Ne-au fotografiat si ne-au filmat... in parc, pe lac, intr-un lan de vita-de-vie... ne-am simtit vedete adevărate :).
Pe la 16.30 am ajuns la Curtea Domneasca, restaurantul unde am dat petrecerea de nunta. Repejor, repejor, împreuna cu vornicelele mele harnicute, am pus la punct ultimele detalii de decor si... "Sa înceapă petrecerea!" Dansuri, concursuri, glume, veselie si zimbete... asa as descrie in 5 cuvinte atmosfera de la petrecere...
Vreau sa multumesc încă o data tuturor oaspetilor care au acceptat invitatia la nunta noastră, celor care au făcut zeci, sute si chiar mii de km doar ca sa fie alături de noi in acea zi importantă din viata noastră... Îmi pare bine ca i-am avut alături pe părinti, bunica, surori si frati... pe nasii de cununie cu micuta lor... pe verisori, verisoare, mătusi si unchi, si alte rude... pe nepoti si nepotele, pe fosti colegi de scoala, colegiu si universitate... pe cele mai bune prietene... pe cea cu care am călătorit prin Europa... pe primii nostri cumatri cu finuta... si desigur pe domnisoarele mele de onoare, care au fost alături si înainte de nunta, si in ziua nuntii de dimineata pina noaptea târziu, m-au ajutat enorm si au fost mereu energice si zâmbitoare! Fetelor, ati fost de nota 10+!
Am avut cel mai tare DJ si cea mai bravo moderatoare, care au înteles exact dorintele noastre si au reusit sa creeze o atmosfera cu adevărat incendiara...
Îmi pare bine ca am ales Restaurantul Curtea Domneasca pentru petrecerea nuntii, si nu am 
gresit...bucate gustoase, personal amabil si o atmosfera calda...
Si desigur, un mare multumesc lui Andrei si Alexandru, echipa ImageStudio, sunteti cei mai tari! Asteptăm pozele si video, sper ca ati reusit sa imortalizati cele mai frumoase clipe!

Iar sotului meu Alex, vreau sa-i zic ca-l iubesc si sunt nespus de fericita ca am reusit sa organizam nunta noastră asa cum ne-am imaginat!



P.S. Revin in 3-4 luni cu poze si video de la nunta, atunci cind le vom primi de la ImageStudio...

No comments:

Post a Comment