Saturday 11 January 2014

#19 Galben, galben... si un pic de negru...

Sa va zic ce-i enigma asta... Cei ce ma cunosc stiu ca culoarea mea preferata e culoarea rosie... Si mai stiu ca cind e vorba de flori, pai atunci prefer pe cele galbene. Ei bine, si o sa ma intrebati ce m-a apucat sa va povestesc despre culorile mele preferate... Va zic imediat... Dupa cererea in casatorie au inceput pregatirile de nunta. Unele mirese, primul lucru pe care il fac e sa-si aleaga rochia de mireasa, altele se gindesc la data potrivita si altele nu mai stiu cu ce incep pregatirile... Uite ca eu, dupa ce am vazut ceva timp in urma o mireasa cu buchet din floarea soarelui, m-am indragostit...de acel buchetel. Si de atunci ma imaginez mireasa cu asa buchet... nu zic ca mi-am imaginat numai buchetul, as minti daca as zice asa... m-am visat mireasa cu rochie lunga, apoi m-am razgindit... si am vrut rochie scurta... mi-am facut un scenariu al nuntii, apoi altul... si asa visurile si dorintele mele se schimbau mereu... Dar referitor la buchet din floarea soarelui nu m-am razgindit. Si iata ca primul lucru pe care l-am facut eu cind am stiut ca va fi nunta a fost stabilirea culorii nuntii... Deci, nunta mea va fi inundata cu flori galbene (floarea soarelui si alte flori galbene) si cu elemente de decor tot in culoarea galbena.
Dar ce-i cu 'putin negru' va spun chiar acum... Dupa cum stiti floarea soarelui are petale galbene si la mijloc are negru... Iata ca voi introduce si citeva elemente negre, ca sa fie si un contrast...(sa nu plictiseasca ochii doar culoarea galbena)
Sper sa-mi iasa bine toate ideile... Si revin cu impresii si poze dupa eveniment!!!

Iar acesta e buchetelul la care visez!

No comments:

Post a Comment