Tuesday 10 December 2013

#18 Acel moment...



Probabil fiecare domnișoară își imaginează ziua când va fi cerută în căsătorie, și are în minte o mie și unu de scenarii. Cel puțin eu așa făceam, sunt o visătoare și îmi place să fac orice moment din viața mea memorabil. De aceea de multe ori când visam cu ochii deschiși îmi imaginam ziua și momentul când voi fi cerută în căsătorie. Nu pot să spun că îmi doream să fie într-un fel anume, pentru că prin mintea mea au circulat un număr enorm de idei, dar mai bine zis, vise.

A sosit ziua aceea și pentru mine, nu a fost conform nici unui scenariu din visele mele, dar pot să spun că deși a fost foarte diferit de ce îmi imaginam eu, totuși a fost cel mai frumos moment pe care mi-l puteam imagina. Și asta pentru că a fost într-un moment când nu mă așteptam, pentru că a fost un gest sincer și pentru că m-a facut să vărs lacrimi de fericire.
Sunt fericită... Până în luna august, atunci când am stabilit că va fi nunta, suntem în pregătiri, momente frumoase, mai ales că îmi face o deosebită plăcere să-mi pun imaginația în funcție și să creez nunta așa cum ne-o dorim noi!
Tot ce aș vrea să vă spun acum: Visați, visați, și niciodată nu renunțați la vise! Iar dacă un moment din viața voastră nu va fi așa cum ați visat, nu încetați să visați, important e ca acel moment să rămână memorabil pentru toată viața!
Iată și inelușul meu de logodnă!


No comments:

Post a Comment