Wednesday 7 May 2014

#27 Happy Birthday Katiusha!


Katiusha, asa obisnuiesc sa-i zic, e prietena si fosta mea colega de facultate. Iti amintesti cum ne-am cunoscut? Era prima zi de universitate, locuiam pe acelasi etaj in camin si am plecat impreuna (noi si alte colege) la prima intilnire cu decanul facultatii, daca imi amintesc bine... De atunci au trecut 4 ani, eu am plecat de la camin si de la universitate, dar Katiusha e una din putinele prietene care mi-au ramas din facultate. Va spun de ce tin la ea, pentru ca e o fata simpla cu care poti comunica usor, e placut sa petreci timpul alaturi de ea, avem gusturi si pasiuni asemanatoare... Azi e ziua ei de nastere si eu vreau sa-i zic un sincer "La Multi Ani!", succese in tot ce face si multe multe realizari frumoase! Fii fericita si iubita de toti, caci eu te iubesc deja!




Iar ca sa ai o zi si mai plina de momente placute, uite aceast cintecel e pentru tine!!!

No comments:

Post a Comment