Wednesday 23 April 2014

#26 Happy Birthday my dear!



Am eu o verisoara si tare mi-e draga! Pentru cei care nu o cunosc, ea e Natalia... Am petrecut mult timp impreuna, in anii de studentie am locuit impreuna un an, am avut secrete si ne alinam una pe alta cind eram triste... Astazi e ziua ei de nastere, nu va spun citi ani face, sa nu credeti ca nu stiu... Dar se zice ca despre virsta femeii nu se discuta... Scumpa mea, azi cind o sa stingi luminarile de pe tort vreau sa ai cele mai frumoase dorinte, iar eu iti doresc ca toate acele vise sa se implineasca neaparat! Nu pot sa nu iti mai urez si sanatate, dragoste si succese in tot ce faci! Poate e demodata aceasta urare, dar sa stii ca ce vine din inima nu isi pierde valoarea niciodata! Sa ai o zi frumoasa, te pup si mi-e dor!

Arhiva cu amintiri!




  

   



 







Acest cintecel e pentru tine! https://www.youtube.com/watch?v=a3MgQqT3uHY
 Happy Happy Birthday!!!


No comments:

Post a Comment