Sunday 20 April 2014

#25 Easter Day...

Ieri m-am trezit devreme sa reusesc sa gatesc bucate pentru masa de Paste... Sa nu credeti ca am facut o masa cum facea mama cind eram copii... Dar si asa am stat toata ziua in bucatarie... Poate pentru ca prima data am copt si eu cozonac, si am fost cam neindeminatica ca mi-a luat atita timp... Ca sa simtim cu adevarat atmosfera de sarbatoare am zis sa incerc sa coc cozonac... Ce sa zic, parca mi-a iesit bine, si e gustos... L-am gatit dupa o receta italiana... Eram entuziasmata si harnica foc de dimineata, asa ca am mai gatit inca un cozonac, dar mai degraba as zice ca e invirtita, ca am adaugat nuci si stafide... Pina la urma ii ziceti cum vreti si stiti voi mai bine... Ultimul fel de mincare a fost o rulada din carne tocata cu legume... Si ca sa fie Pastele Paste am mers si noi la biserica sa sfintim bucatele... Acum gustam din ele cu un pahar de vin rosu...


Hristos a Inviat! Pofta mare tuturor si sa aveti un Paste fericit!








No comments:

Post a Comment