Friday 11 April 2014

#23 Despre flori...


Sunt sigura ca orice femeie iubeste sa primeasca flori. Nu zic... poate sunt si exceptii... Sa recunosc, eu nu fac exceptie, ador florile, imi place sa le primesc cadou, imi place sa daruiesc flori, chiar primesc placere cind le cumpar pentru mine (desi nu am facut-o chiar des, prefer mai mult sa le primesc de la iubitul meu)... Dar cind ne place sa primim flori? Ei bine, eu le-as primi in fiecare zi, cu vreo ocazie si fara ocazie... Dar cind totusi barbatii daruiesc flori femeilor? Cred ca sunt diferite raspunsuri si diferite preferinte... Iubitul meu, a recunoscut ca nu-i place sa daruiasca flori atunci cind "trebuie", de Ziua Indragostitilor, de 8 Martie, de ziua ei de nastere...etc. El prefera sa-mi aduca flori atunci cind le vede in florarie sau alte magazine (caci in Olanda gasesti flori in vinzare in orice supermarket), ii plac si nu neaparat sa fie vreo sarbatoare. Cum spune el, atunci sunt daruite cu toata dragostea si placerea... Nu zic acum ca nu am primit flori de ziua mea de nastere sau alta sarbatoarea, dar cele mai multe le-am primit fara vreo ocazie...Unicul lucru care ma intristeaza e ca florile la un moment dat se ofilesc...dar eu mi-am facut un obicei sa fotografiez florile primite, ca mai apoi cind voi vedea pozele sa-mi amintesc de ele. Astea sunt pozele din "arhiva personala"... nu mai tin minte sigur care si cind au fost daruite...


















No comments:

Post a Comment