Saturday 12 April 2014

#24 Simbata in bucatarie...

Ieri mi-am propus ca azi o sa gatesc ceva bunicel, nu stiam ce anume vreau... Dar azi cind ma gindeam ce sa gatesc, mi-a venit ideea imediat: ceva simplu, usor de facut si in acelasi timp gustos, placinta cu varza. Daca cineva are pofta, poftim receta!

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
Pentru aluat - faina (500 g), apa (eu am pus atit cit era nevoie ca sa fie aluatul destul de virtos), praf de copt (un pliculet) si putina sare.


Pentru umplutura - varza putin prajita 900 g (eu am adaugat la sfirsit un ou)


Etapele prepararii:
Eu am impartit aluatul in 4 boluri mici (la dorinta)



Intindem fiecare bol in asa mod


Il aranjam in forma, poate fi folosita orice forma



Peste prima foaie adaugam putina varza, si acoperim cu urmatoarea foaie. Apoi facem la fel cu fiecare foaie



Inainte de a pune placinta in cuptor (temperatura de 200 grade) am uns-o cu un galbenus batut



Iata si placinta mea gata! Pofta mare!


No comments:

Post a Comment