Tuesday 10 January 2017

#62 TravelDiary - Visul meu norvegian de iarnă...


Visul meu norvegian arăta cam așa, o cabană undeva în mijlocul pădurii, multă zăpadă, și mai mult noapte decât ziuă, să stau seara în canapea și să privesc la focul din cămin... Dar cum se spune, socotelile de acasă nu întotdeauna coincid cu cele de la târg. Dar asta nu înseamnă neapărat mai rău...
Ieri ne-am întors din vacanța noastră în Norvegia, mai concret în Lillehammer. Ne-am cazat într-o casă în ora1, dar nu în cabană în pădure... Nu a nins, dar a fost destul de frig și am simțit un ger plăcut de iarnă, din acela ca în copilărie... Deși inițial visam la o vacanță liniștită, în care să lenevesc ziua întreagă, ea a fost una foarte activă  cu multe activități interesante... Am fost la săniuș, o activitate care la prima vedere pare copilărească, dar cacre oferă viteză și adrenalină la maxim... Iar dacă până acum ne-am urcat pe snowboard la munte, de data aceasta am încercat schiurile, iar acum regret că nu am făcut-o mai devreme... După atâția ani în care nu am avut parte de un revelion cu zăpadă, în Lillehammer era destulă zăpadă pentru ca noaptea dintre ani să fie albă... Revelionul din acest an a fost unul vesel alături de prietenii noștri dragi. În concluzie, orice vacanță e extraordinară dacă petreci timpul frumos cu oameni minunați alături...





















































No comments:

Post a Comment